OKde tractoren zijn van het strand, het asfalt wordt voorzien van een nieuw laagje zand en het collectieve oranje-orgasme (de pandemie-polonaise) gaat nog lang door tot in de nacht; de F1 is in NL.
Inmiddels zijn ook de mannen van de jongens gescheiden. Vooraan staan:
1. Max Verstappen
2. Lewis Hamilton
3. Valtteri Bottas
4. Pierre Gasly
Mogelijk ontsnappen zij morgen aan de startcrash in de Tarzanbocht, eens even kijken wat de F3 doet als generale morgen. Hoe dan ook, uw favo margeblog gaat weer livebloggen tijdens de rees, maar ons doet dat niet alleen; jullie zijn onze speciale gast van eer. We gaan samen in de reacties de wedstrijd van commentaar voorzien. Komt allen leeglopen!


















