Home Blog Pagina 173

Morgen op jouw Retecool, de Formule 1 van Nederland lijfblog

5
f1
f1

OKde tractoren zijn van het strand, het asfalt wordt voorzien van een nieuw laagje zand en het collectieve oranje-orgasme (de pandemie-polonaise) gaat nog lang door tot in de nacht; de F1 is in NL.

Inmiddels zijn ook de mannen van de jongens gescheiden. Vooraan staan:
1. Max Verstappen
2. Lewis Hamilton
3. Valtteri Bottas
4. Pierre Gasly

Mogelijk ontsnappen zij morgen aan de startcrash in de Tarzanbocht, eens even kijken wat de F3 doet als generale morgen. Hoe dan ook, uw favo margeblog gaat weer livebloggen tijdens de rees, maar ons doet dat niet alleen; jullie zijn onze speciale gast van eer. We gaan samen in de reacties de wedstrijd van commentaar voorzien. Komt allen leeglopen!

Tijd voor een spelletje: MiniRoyale 2

1

Mini Royale 2 is een gratis stamppot van de bekende ingrediënten als Fortnite, Apex Legends en PUBG, met simpelere graphics maar wel speelbaar in je browsert.

Ook de gameplay vraagt weinig gewenning met campagnes als Team Deathmatch, Battle Royale, Capture the Flag en het afrossen van de bekende WSAD-toetsen (aanpasbaar).

Je kan gelijk als gast! meeblaffen maar beter maak je een account aan en kies je een eigen skin. Dingen kopen kan, maar dat gaan we niet doen, we zijn tenslotte Nederlanders.
Toxtip: maak een Private Match en deel die link je matties (dat scheelt ook een hoop cheaters). Ook gef: maak je eigen clan en versla het internet.

De muis! Oh sorry, dat is het antwoord. Je weet de vraag…

Knutsel idee foto kastje gemaak om je oude foto.s op je tablet te zetten – Vreselijk Vindingrijke Vrijdaguitvindingen

1

Daar was hij weer, de uitvinding waarvan u zich afvraagt hoe u ooit zonder gekund hebt. Een fotokastje waarmee je oude foto’s of gebruiksaanwijzingen op je tablet kunt zetten. BRIL! FUCKING! JANT!

Je maakt dan een soort kopie van het origineel en dat gaat dan naar digitaal, het is dus eigenlijk een kopieerapparaat maar dan zonder papier. Op die manier kun je gewoon papieren dingen bij je hebben zonder ze bij je te hoeven dragen! Als dit toch eens mainstream gaat worden! Digitale revolutie!

Verzin een Onderschrift – 3 september 2021

6
Verzin een Onderschrift - 2 september 2021
Verzin een Onderschrift - 2 september 2021

Onlyfans gebruikers zoeken naar nieuwe niches

gesponsord

Lawantia VB-14 stofzuiger

Een persbericht in de redactiemailbox deze week. Of we de nieuwste stofzuiger van Lawantia wilden testen, in ruil voor een post? Ja hoor, waarom niet? Stofzuigen is het meest zuigende (/Seth) huishoudelijke werk denkbaar, dus als een slimme slaaf dat kan doen, graag!

De Lawantia VB-14 wijkt af van wat gangbaar is in het bekende aanbod van autonome stofzuigers. Opvallend is de ferme 2-stappenmotor. Deze kan bovendien worden losgekoppeld om dan aangesloten te worden op de voeding. Zeer vernieuwend is de mogelijkheid dat de motor ook te gebruiken is voor de andere apparaten uit de Lawantia-lijn. Hoera, nog meer werk uitbesteden!

De stofzuiger doet het werk tamelijk geruisloos, wel hoorde we soms een zacht zingend geluid en laat het apparaat af en toe nadrukkelijk weten wat de voortgang is van het proces. Gelukkig is dit eenvoudig uit te zetten via een stemcommando.
Het uitvoeren van de taken gaat tamelijk autonoom op willekeurige momenten van de dag, wel opvallend vaak net op het moment wanneer je even TV wil kijken of andere momenten die minder goed uitkomen.

Zoals alle moderne zuigers is ook deze zakloos maar, en dat is bijzonder, kan het ook zelf het stofreservoir legen. Het opladen gaat vlot dankzij de snellader, na een korte pauze van een kwartier was de stofzuiger weer inzetbaar.
Helaas moest het ding na 2 dagen alweer terug, dus over de prestaties op de lange termijn en of het wel zo leuk blijft als in het begin kunnen we nu niet veel zeggen.

Zo gaat dat dus; wij plaatsen een foto en jij mag die duiden. Ook proberen? Aanschouw de onderstaande foto, verzin er een onderschrift bij en ram die in de reacties. Het onderschrift met de hoogste waardering geeft een preferente kans dat de auteur ervan door Mr. Berend als winmens te worden aangewezen. Hopla! Beter slecht verzonnen dan goed bedacht.

Verzin een Onderschrift - 3 september 2021

De leukste Nederlandstalige TV komt uit het buitenland

4

En wel uit België. Ik heb hier op jullie favoriete blog Retecool al vaker de loftrompet over onze Zuiderburen heb gestoken, maar dat was meestal vanwege de briljante muziek die daar vandaan komt.

Maar naast betere muziek maken zijn onze Belgische vrinden ook een stuk beter in het concept humor. Want een enkele uitzondering daargelaten (Jiskefet, Kooten en de Bie) is het Neerlandse humorlandschap buitengewoon schraal. Zeker wanneer het op de treurbuis te zien is.

Gelukkig voor iedereen die nog een kabelaansluiting heeft is het hier ook mogelijk om Belgische TV zenders te bekijken. Want daar is De Ideale Wereld (DIW) te zien. Tot voor enkele jaren geleden enkel op de commerciële zender Vier Play4 beschikbaar, maar gelukkig al enige tijd op Canvas. Zeg maar het Nederland 3 van België, maar dan op 2.

Na een wat ruime zomerstop is DIW terug, en hoe. Speciaal voor jullie en ons plezier rammen we hieronder drie briljante DIW sketches online. Meer Belgische humor om te lachen kun ja op het jijbuiskanaal van DIW zien. (Oh en Jan Jaap van der Wal zit helaas ook bij DIW, maar dat is de uitzondering die de regel bevestigt zullen we maar zeggen).

1 september is voor iedereen een nieuwe start, niet alleen voor de leerlingen.

Duurdere frietjes zorgen voor een revolutie in de horeca

Debation Island: Taskforce Team assembled

Nog 4 weken slapen en dan is James Bond er EINDELIJK

2

Het begon een beetje op Wolfenstein Duke Nukem te lijken, maar de nieuwe James Bond blijkt toch geen vaporware. En vandaag over 4 weken kompt die dan eindelijk in de bioscoop. Dus zolang Hugo de Jonge niet iets nieuws verzint….

En daarom vast als opwarmertje de trailer die de gebruikelijke elementen bevat: vrouwonvriendelijke opmerkingen, negers, tieten, schieten, helikopters, Britse auto’s, wapens, romantiek neuken, achtervolgingen, kortom, u kent het wel.

Verzin een Onderschrift – 2 september 2021

7
Verzin een Onderschrift - 1 september 2021
Verzin een Onderschrift - 1 september 2021

Zwangerschapskleding voor mannen viel erg in de smaak.

Zo gaat dat dus; wij plaatsen een foto en jij mag die duiden. Ook proberen? Aanschouw de onderstaande foto, verzin er een onderschrift bij en ram die in de reacties. Het onderschrift met de hoogste waardering geeft een preferente kans dat de auteur ervan door Mr. Berend als winmens te worden aangewezen. Hopla! Beter slecht verzonnen dan goed bedacht.

Verzin een Onderschrift - 2 september 2021

Woensdag Gehaktdag – Take Me Back To Defqon.1

0

Mocht u nou niet zo euforisch zijn over Peacock en Sefa van begin van de middag, dan kunt u nu in extase raken, want er is een uur euphoric hardstyle voor uw.

En nee, happy is voor hosmosis, dus euphoric is eigen poten beuken, maar om daar nou een verbod op te zetten? Hier doet u niemand kwaad mee, mits met een QR code uitgerust. Kunt u niets met de muziek? Zet wat klassieke muziek op en kijk de video op mute. Kijk, zo zien mensen er dus uit.

Woensdag Gehaktdag – Dr. Peacock & Sefa – Symphony of Freedom

2

Leuk hè, die sletzomer met allemaal festivals en lekker los en oh nee wacht, we hadden Hugo de Incapabele Baardaap. Wil niet zeggen dat de creatievelingen niet nog steeds goeie shit bouwen, naast optochten ter protest, ook DJ sets onder de noemen Defqon.1 at Home.

En vandaag in de woensdag gehaktdag de set van Dr. Peacock en Sefa van 1 juli jl. Ze hebben een tobbe gehuurd, daar een vette installatie opgeschroefd en zijn samen met een aantal muzikanten (viool, gitaar, cello, harmonica, zangeres, piano en harp) het water op gegaan om een uur lange set te beuken met voornamelijk eigen werk. Verfrissend vergeleken bij velen die vooral plaatjes van anderen draaien.

Zowel Sefa als Peacock zijn bekenden op RC, waarbij Dr. Peacock al eens een coronagehaktdagset heeft geleverd, en de combo klinkt prima! Vaker doen!

Het gaat er lekker hard in terwijl Kapitein Iglo de boot recht houdt en er onophoudelijk drones rond het schip schieten. Prima kijkbare set dus. Hopelijk volgend jaar weer gewoon live op een zompig veld, tenzij we door chronisch mismanagement weer het schip ingaan.

Politie probeert ethnisch profileren geheim te houden!

12

Deze week in het nieuws, in het afvoerputje van Nederland, is preventief fouilleren toegestaan als proef. Daarbij wordt iedere zoveelste passant gefouilleerd en niet alleen mocro’s of ander tuig. Om te voorkomen dat de Politie dat toch gaat doen heeft Halsema 45 burgerwaarnemers gestuurd die op de openbare weg gaan staan en de Politie observeren bij deze test.

En het is dus niet de bedoeling dat de Politie bij het uitvoeren van haar publieke taak bekeken wordt. En daarom heeft de Politie nu eigen waarnemers geregeld die de burgerwaarnemers gaan waarnemen. Want ze vertrouwen ze niet.

En dat kan maar één ding betekenen, namelijk dat de Politie bewust etnisch profileert en dat niet in de openbaarheid wil hebben. Want waarom zou je tegen burgerwaarnemers op de openbare weg zijn? Dan MOET je iets te verbergen hebben.

Terwijl we wachten tot iemand alles binnen de ring volstort met snelbeton is te hopen dat er burger-politie-burgerwaarnemers gezocht gaan worden, dan krikt dat mooi de arbeidsparticipatie van de kwijlende hoofstedelingen omhoog.

Verzin een Onderschrift – 1 september 2021

8
Verzin een Onderschrift - 31 augustus 2021
Verzin een Onderschrift - 31 augustus 2021

test experiment knutsel idee ballonnen plug in je bil om lichter te liggen

Zo gaat dat dus; wij plaatsen een foto en jij mag die duiden. Ook proberen? Aanschouw de onderstaande foto, verzin er een onderschrift bij en ram die in de reacties. Het onderschrift met de hoogste waardering geeft een preferente kans dat de auteur ervan door Mr. Berend als winmens te worden aangewezen. Hopla! Beter slecht verzonnen dan goed bedacht.

Verzin een Onderschrift - 1 september 2021

Is er al een nieuw Kabinet?

9

Verzin een Onderschrift – 31 augustus 2021

16

Tijdens de verbouwing mochten de Oeigoerse bewoners gewoon thuis blijven wonen

Zo gaat dat dus; wij plaatsen een foto en jij mag die duiden. Ook proberen? Aanschouw de onderstaande foto, verzin er een onderschrift bij en ram die in de reacties. Het onderschrift met de hoogste waardering geeft een preferente kans dat de auteur ervan door Mr. Berend als winmens te worden aangewezen. Hopla! Beter slecht verzonnen dan goed bedacht.

Verzin een Onderschrift - 31 augustus 2021

Hollandse Hits Maandag – Jeroen van Wijnen – Ik Wil Op Vakantie

5

Terwijl de bunker langzaam weer gevuld raakt met redactieleden die terugkomen van de camping en/of verre oorden is er nog steeds een beetje zo’n sluimerende vakantiestemming. De BBQ heeft nog niet het wintervachtje aangekregen en er wordt nog regelmatig een os geschild voor de lunch.

Wie echter nog steeds bunkerhard aan het werk is, is de onvolprezen Jeroen van Wijnen. Deze iedereen kan schilderen van Ravensburgeradept werkt naar eigen zeggen iedere dag enorm hard en is wel toe aan verkaansie. “Ik wil op vakantie, dat als ik wakker word alleen het strand zie”. Drs P. draait zich ervan om in z’n urn zegmaar. Voor de gedroomde vakantiezang heeft hij een bijpassende outfit, van overall naar geschilde tijger. Wel een ietwat pafferige tijger, maar dat geeft niets, want hij gaat toch niets doen. Om twaalf uur ontbijt zingt hij trots. Gewoon lekker leven zou een bekende filosoof zeggen. Nou, jammer dat de hele fucking wereld weer code oranje is, en niet omdat VER ergens vooraan de grid staat.