Altijd al willen indoctrineren? Nou, dat treft, want bij GroenLinks in Nijmegen kan je op 25 mei de cursus Indoctrineren voor Dummies volgen.
Dat is natuurlijk super handig in een extreem rechts land als Nederland, waar je altijd maar het menselijke standpunt moet verdedigen, terwijl je de ene racistische oneliner na de andere racistische oneliner naar je hoofd krijgt gesmeten (Groenlinkers gaan blijkbaar naar andere feestjes dan ik).
Maar serieus, dit is dus geen verlate 1 April-grap hè, dit is een serieus initiatief van Groenlinks Nijmegen. Op 25 mei kan je in café Blixem, vanaf 19:00 de Cursus Links Indoctrineren voor Dummies volgen:
Sta je ook wel eens op een verjaardag in dit rechtse land en dat dan de meest onaardige en soms zelfs onware standpunten langskomen? Je wil ertegen ingaan, maar ook de sfeer niet bederven. Vaak hoor je op dat soort momenten steeds dezelfde meningen. Hoe reageer je hierop en hoe kan je mensen tegelijkertijd mogelijk overtuigen van een GroenLinkse blik op zaken?
Dus, ben je tochtig? Is het tijd om weer eens flink te lozen? Zeg maar een stukje afkalven naar demense toe? Schrijf je dan nu in bij Groenlinks Nijmegen, want met een beetje geluk kan je een stukje keiharde realiteit bij een links meisje naar binnen schuiven…














