Vrienden der edele autorensport! Nog effekes en dan klinkt om 15u het fluitsignaal als startsein voor de Formule 1 Grote prijs van de kindersexkelder bouwende reservemoffen Oostenrijk.
2026 wordt zowaar spannend: De Mcs staan elkaar naar het leven, JankFM zendt fijne muziek uit en Verstappen gaat niet meer voor de tietol maar wel nog steeds voor de death or the gladiols.
Dus komt allen tezamen, om 15u starten 20 auto’s en 2 Astons ter uwer vermaak! Dat wordt weer een participerend meedoeding naar de reaguurders toe, want uw unieke kijk op de zaak vernemen wij graag in de reacties.
Waarschuwing! Deze stem kan een erectiestoornis veroorzaken:

Groesti!
Voila Verstappen
Die stem! Brrrr.
welke stem, neem je je medcijnen wel?
LOOOOOL
De Astons zijn nu al klaar?
GAAAAAAAASSSSSSZZZZZZ!!!!!!!!!1111112222233333
Wat in het Oostenrijkse nog wel een beetje een dingetje is.
GAAAAASSSS
Lawson doet dat heul niet slecht.
HAM is aan vuur!
Oh, de fiat’s gaan nu al aan de strategie?
Wow, die drone-beelden
Zijn dit trouwens dronebeelden? Of hebben ze een hele lange wire hangen?
Oh Tox zegt het en de commentator bevestigde het ook.
snelle tamme duiven
BOT dnf
LOL, dat verschil tussen de raceintelligentie tussen VER en LEC
Ja, LEC kan nog wel wat dingen leren hier en daar.
Is Reet weer ergens zijn heilige geest aan het uitstorten?
LAW in de fik, maar we zien het nog niet.
Oh, PER gaat ook douchen
Ook in de F1 kunnen de Amerikanen geen goede auto’s bouwen
Oh, dat is een auto?
LEC heeft een behoorlijke ANT in his pants.
mierenneuker?
And he’s gone.
VER gaat op bezoek bij JankFM
Die gaat zometeen vast een leuk trucje uithalen.
HAM maakte de bocht niet lekker af voor de straight, dus de vraag is of VER nu lekker ernaartoe kan pompen.
Hopla, dat is een van z’n favo bochten ook.
HAM duwt hem naar de rand toe, maar die is daar nog niet vanaf.
HAM rotte banen, VER lamme remen: leuke bettol. RUS profiteert
Noord-Korea F1TV vond het clean racing, maar laten we even op de herhaling wachten, want VER roept “penalty”.
Dozen voor HAM: hard, 11e
Ja, ze gaan de strategische route pakken, altijd een carcinoomgoed idee bij de fiats.
LEC ook een vers rubbertje.
VER is als Frau Tox: in a decent position
Lapt ze ook gemiddeld rond de 1:14?