RECENTE POSTS

Formule 1 Grote Laptop Prijs van Oostenrijk 2026 LIVEBLOG

Vrienden der edele autorensport! Nog effekes en dan klinkt om 15u het fluitsignaal als startsein voor de Formule 1 Grote prijs van de kindersexkelder bouwende reservemoffen Oostenrijk.

2026 wordt zowaar spannend: De Mcs staan elkaar naar het leven, JankFM zendt fijne muziek uit en Verstappen gaat niet meer voor de tietol maar wel nog steeds voor de death or the gladiols.

Dus komt allen tezamen, om 15u starten 20 auto’s en 2 Astons ter uwer vermaak! Dat wordt weer een participerend meedoeding naar de reaguurders toe, want uw unieke kijk op de zaak vernemen wij graag in de reacties.

Waarschuwing! Deze stem kan een erectiestoornis veroorzaken:

5 1 stem
REET DEZE POTS!

39 REACTIES

Abonneer
Laat het weten als er
guest
39 Reacties
Oudste
Nieuwste Meest gestemd
Flepz0r
Beheerder
28/06/2026 - 14:53 14:53

Voila Verstappen

Draiz
Beheerder
28/06/2026 - 14:54 14:54

Die stem! Brrrr.

Flepz0r
Beheerder
Antwoord aan  Toxteth O'Grady
28/06/2026 - 15:03 15:03

LOOOOOL

Flepz0r
Beheerder
Antwoord aan  Toxteth O'Grady
28/06/2026 - 15:05 15:05

Wat in het Oostenrijkse nog wel een beetje een dingetje is.

Flepz0r
Beheerder
28/06/2026 - 15:04 15:04

GAAAAASSSS

Flepz0r
Beheerder
28/06/2026 - 15:05 15:05

Lawson doet dat heul niet slecht.

Flepz0r
Beheerder
28/06/2026 - 15:05 15:05

Oh, de fiat’s gaan nu al aan de strategie?

Flepz0r
Beheerder
28/06/2026 - 15:07 15:07

Zijn dit trouwens dronebeelden? Of hebben ze een hele lange wire hangen?

Flepz0r
Beheerder
Antwoord aan  Flepz0r
28/06/2026 - 15:07 15:07

Oh Tox zegt het en de commentator bevestigde het ook.

Flepz0r
Beheerder
Antwoord aan  Toxteth O'Grady
28/06/2026 - 15:09 15:09

Ja, LEC kan nog wel wat dingen leren hier en daar.

Flepz0r
Beheerder
28/06/2026 - 15:10 15:10

LAW in de fik, maar we zien het nog niet.

Flepz0r
Beheerder
28/06/2026 - 15:10 15:10

Oh, PER gaat ook douchen

Flepz0r
Beheerder
Antwoord aan  Toxteth O'Grady
28/06/2026 - 15:14 15:14

Oh, dat is een auto?

Flepz0r
Beheerder
28/06/2026 - 15:12 15:12

LEC heeft een behoorlijke ANT in his pants.

Flepz0r
Beheerder
Antwoord aan  Flepz0r
28/06/2026 - 15:14 15:14

And he’s gone.

Flepz0r
Beheerder
Antwoord aan  Toxteth O'Grady
28/06/2026 - 15:14 15:14

Die gaat zometeen vast een leuk trucje uithalen.

Flepz0r
Beheerder
Antwoord aan  Flepz0r
28/06/2026 - 15:15 15:15

HAM maakte de bocht niet lekker af voor de straight, dus de vraag is of VER nu lekker ernaartoe kan pompen.

Flepz0r
Beheerder
Antwoord aan  Flepz0r
28/06/2026 - 15:17 15:17

Hopla, dat is een van z’n favo bochten ook.

Flepz0r
Beheerder
Antwoord aan  Flepz0r
28/06/2026 - 15:17 15:17

HAM duwt hem naar de rand toe, maar die is daar nog niet vanaf.

Flepz0r
Beheerder
28/06/2026 - 15:18 15:18

Noord-Korea F1TV vond het clean racing, maar laten we even op de herhaling wachten, want VER roept “penalty”.

Flepz0r
Beheerder
Antwoord aan  Toxteth O'Grady
28/06/2026 - 15:20 15:20

Ja, ze gaan de strategische route pakken, altijd een carcinoomgoed idee bij de fiats.

Flepz0r
Beheerder
Antwoord aan  Flepz0r
28/06/2026 - 15:20 15:20

LEC ook een vers rubbertje.

Flepz0r
Beheerder
Antwoord aan  Toxteth O'Grady
28/06/2026 - 15:26 15:26

Lapt ze ook gemiddeld rond de 1:14?

Latest Posts

Account

U ZEI:

OOK NIET TE MISSEN