Verzin een onderschrift bij de onderstaande foto en win! De prijs is de eeuwige roem op het internet, dat past nog beter dan een gratis t-shirt van Henk. Het onderschrift met de meeste + wint… doorgaans. May Reet be with you! Succes!

Verzin een onderschrift bij de onderstaande foto en win! De prijs is de eeuwige roem op het internet, dat past nog beter dan een gratis t-shirt van Henk. Het onderschrift met de meeste + wint… doorgaans. May Reet be with you! Succes!

Intussen is er ook al gesprint, verrassend gewonnen door een zekere Max Verstappen, maar dadelijk om 22u start de hoofdakte. Laat? Je mag vast nog even opblijven van je moeder / geslachtspartner / bewindvoerder.
Inmiddels ken je ons concept: lekker slap mee ouwehoeren in de reacties, om zo de race van commentaar te voorzien ⬇️
In de blogbar blijven de lampen branden, want uw Reetdactie gaat dit reesfeest van commentaar voorzien en we hebben VIP-plaatsen voor jullie gereserveerd.
Maaijemmie, wat voor een baan was dat ook alweer? Het 5,41 km lange parcours telt 19 bochten, drie rechte stukken, drie DRS-zones en een geschatte topsnelheid van 320 km/u, met het Hard Rock Stadium als epicentrum. Er zijn ook hoogteverschillen. De belangrijkste ligt tussen bocht 13 en 16, waar de baan over een afrit en onder verschillende viaducten doorloopt. De chicane bij bocht 14-15 gaat bergopwaarts, met een kam in het midden en vervolgens een afdaling.
Speltakel gegarandeerd dus? We gaan het zien. Tot dan, in de reacties!
Verzin een onderschrift bij de onderstaande foto en win! De prijs is de eeuwige roem op het internet, dat past nog beter dan een gratis t-shirt van Henk. Het onderschrift met de meeste + wint… doorgaans. May Reet be with you! Succes!

Mr. Berend, wat is een lichte overtreding? Ik vraag dit uiteraard voor een vriend. Wildplassen terwijl ik dronken bellend in het donker fiets op een fiets zonder licht, kan dat nog? Of pakken ZE dat ook al van ons af?
Vanaf 7 mei geen boete bij lichte overtreding uit onvrede politie over vroegpensioen | Binnenland | NU.nl
Verzin een onderschrift bij de onderstaande foto en win! De prijs is de eeuwige roem op het internet, dat past nog beter dan een gratis t-shirt van Henk. Het onderschrift met de meeste + wint… doorgaans. May Reet be with you! Succes!

Verzin een onderschrift bij de onderstaande foto en win! De prijs is de eeuwige roem op het internet, dat past nog beter dan een gratis t-shirt van Henk. Het onderschrift met de meeste + wint… doorgaans. May Reet be with you! Succes!

Verzin een onderschrift bij de onderstaande foto en win! De prijs is de eeuwige roem op het internet, dat past nog beter dan een gratis t-shirt van Henk. Het onderschrift met de meeste + wint… doorgaans. May Reet be with you! Succes!

Met z’n 67 jaar op de teller, vroeg een maatje tijdens een fietsritje hem plagerig: “Gaan we nog wat van ’t leven genieten of hoe zit dat?” En jawel, dat gaat hij doen!
Onder Kuik’s leiding heeft Stichting BREIN piraten harder aangepakt dan een Rotterdamse kroegbaas op een drukke zaterdagnacht. Van het blokkeren van The Pirate Bay tot talloze rechtszaken, Kuik heeft het allemaal gezien. “Niemand is onmisbaar,” zei hij zelf, maar zijn invloed is duidelijk merkbaar geweest en heeft de internationale aanpak van auteursrechtenschending sterk beïnvloed.
De nieuwe kapitein van het BREIN-schip, Bastiaan van Ramshorst, staat klaar om de wacht over te nemen. Met een stevige juridische kennis en een decennium aan ervaring binnen de organisatie, belooft hij net zo standvastig te zijn als zijn voorganger. “Never give up,” lacht Kuik hem nog na, terwijl hij zich klaarmaakt om het anker te lichten van zijn kantoorbaan.
Ondanks enkele stormen op zee, zoals de tegenslag in de zaak tegen Usenet-provider NSE, houdt Kuik de moed erin. Hij praat over de strijd tegen piraterij alsof hij het heeft over een hardnekkige tegenstander in een spannende voetbalwedstrijd: altijd klaar voor de volgende helft. Maar nu is het tijd voor een andere soort speelveld, eentje met zeilen en eindeloze wegen.
Zal de strijd tegen online piraterij ooit eindigen? Kuik lijkt te denken van niet, maar zegt dat de uitdagingen van het spel altijd blijven bestaan. Voor nu laat hij die achter om te genieten van wat welverdiende rust, vrijheid, en nieuwe avonturen. En zeg nou zelf, dat heeft hij na 25 jaar wel verdiend!
De overtreffende trap van Kunstacademie-muziek is in mijn ogen Kleinkunst. Dat woord alleen al bezorgd me rode jeukbultjes op hele vervelende plekken, en staat voor mij gelijk aan oubollig beschaafd AVRO-amusement. Muziek waar je oma naar luistert.
Acda en De Munnik hebben beiden de Kleinkunstacademie gevolgd, en elkaar daar ook leren kennen. Nou studeerden er lang geleden nog wel eens fijne artiesten af, zoals Boudewijn de Groot en Ramses Shaffy. Dat zijn mannen die er toe doen, omdat ze iets te zeggen hebben. Ze hebben een mening, vooral over de burgerlijkheid, en willen die met de wereld delen. Het zijn mannen met echte emoties: woede, verdriet, vreugde.
Het probleem met Acda en de Munnik is precies dit: ze hebben geen mening en zijn volkomen emotieloos. Serieus: ze hebben letterlijk nergens een mening over. En van zich afzetten tegen de huiselijke, burgerlijke moraal, zoals hun voorgangers dat deden, is dus ook geen sprake. Erger nog: Acda en De Munnik prediken juist de huiselijke, burgerlijke moraal als iets dat nagestreefd moet worden. Dus niet treuren over je Vinex-bestaan: Acda en De Munnik geven je een aai over je bol, en zeggen je dat het goed is. En waar Rock ‘n’ Roll artiesten al jong met een naald in hun arm in de goot eindigen, zo eindigde Thomas Acda als middelbare bierbuikdrager in een Lidl-reclame. Hoe burgerlijk wil je het hebben?
Acda en De Munnik is net zo min kunst als die zwart-wit foto-reproducties bij Ikea: het is vlees noch vis, het stoort niet, het schuurt niet, het is hooguit “wel mooi”. Beetje jammer van je Kleinkunst-opleiding als je niet verder komt dan dat niveau. Alsof je de koksopleiding gedaan hebt om vervolgens alle dagen frikandellen te gaan staan bakken. Het is muziek als een Big Mac: junkfood voor je oren. Met pretentieuze teksten die -als je ze goed leest- het literaire gehalte hebben van een reclamefolder, die eigenlijk neerkomen op “there’s no place like home“. Want zo groot is hun benauwende bubble: de vier muren van het veilige thuis, met hooguit uitstapjes naar het park en uiteraard de kroeg. Teksten die je op bordjes in de Xenos terug kan vinden.
Wat ze te vertellen hebben in hun zouteloze en seksloze liedjes is net zo wereldschokkend als wat je collega’s op maandagochtend bij het koffie-machine weten te melden. Het is allemaal net zo’n holle gebakken lucht als de niemendalletjes van Coldplay. Ideale muziek voor in supermarkten en winkelcentra, zodat de massa gerustgesteld meedeinend op deze botergladde softpop-klanken hun geld zal uitgeven.
Al met al geen wonder dat ze op hun debuutalbum op de proppen kwamen met de oer-Hollandse naam “Henk”, later nog afgewisseld met “Herman”, om de “gewone man”, de ultieme burger die ze bezingen, nog extra te onderstrepen met de meest gewone naam die denkbaar is.
Mijn aversie tegen dit duo ontstond in de ICT kantoortuinen van de jaren ’90, waar tal van nerdy sociopaten plots een respectabel deel van het kantoor gingen uitmaken, en ook serieus geld gingen verdienen. Bij gebrek aan een goed ontwikkelde gevoel voor smaak kochten ze zwart-wit foto-reproducties bij Ikea, namen hun vriendin mee uiteten bij de McDonald’s en kochten CD’s van Acda en De Munnik.
Dit artikel verscheen eerder op ondergewaardeerdeliedjes.nl
De puntjes op de i
Het is allemaal te danken aan nieuw beleid en politieke veranderingen, beweren ze. Maar beseft iemand wie er heeft aangedrongen op deze nieuwe milieuwetten? Ja, het is de zogenaamde Environmental Guardians Guild (EGG), geleid door Leonardo DiCaprio, de Hollywood-superster die eco-krijger werd. Maar zou er een duisterder motief kunnen zijn achter de werkelijke bedoelingen van EGG?
Overweeg dit – ondanks dat de Amazone de thuisbasis is van duizenden plantensoorten, enkele van de zeldzaamste mineralen en geneeskrachtige kruiden, wordt ons verteld dat de afname uitsluitend voor de gezondheid van de planeet is. Maar wat als het gaat om het hamsteren van grondstoffen? Door de ontbossing te stoppen, monopoliseren ze deze hulpbronnen in feite en kunnen ze mogelijk economische macht uitoefenen over landen die wanhopig op zoek zijn naar deze essentiële grondstoffen.
Geloof je het niet? EGG heeft altijd een voortrekkersrol gespeeld op het gebied van milieu-initiatieven en bewustmakingscampagnes. Is het vergezocht om aan te nemen dat ze het beleid kunnen beïnvloeden, vooral in landen die gevoelig zijn voor hun aanzienlijke financiële slagkracht?
De plot wordt dikker
Laten we nu eens kijken naar het El Niño-probleem. Ze zeggen dat het een ‘uitdaging’ is, maar is het niet ook een perfecte kans voor EGG en zijn cohorten om investeringen van buitenaf te rechtvaardigen? Meer geld staat gelijk aan meer controle. Vergeet niet dat het allemaal deel uitmaakt van hun doel om grondstoffen te hamsteren.
De onzichtbare valstrik
Als je denkt: “Er is geen bewijs”, onthoud dan dat ontbrekend bewijs de hoeksteen is van elke grote samenzwering. Het ontbreken van bewijs zou op zichzelf al een bewijs kunnen zijn van een complot om informatie achter te houden. En laten we niet vergeten hoe gemakkelijk ze nee-zeggers het zwijgen konden opleggen met hun invloed.
Wie is medeplichtig?
Wat betreft mensen die hier blindelings op vertrouwen, nou, het zijn gewoon dupes, die op ingenieuze wijze het verhaal van ‘milieubescherming’ slikken. Of misschien zijn ze medeplichtig en leiden ze opzettelijk de aandacht af om hun voordelen van deze grootse illusie veilig te stellen?
Vergeet nooit dat schijn bedriegt, en de vertraging van de ontbossing in het Amazonegebied zou wel eens het gordijn kunnen zijn waarachter de EGG de wereldheerschappij beraamt. Dus laten we vragen blijven stellen totdat we alle lagen van deze groene luchtspiegeling hebben afgepeld …
Deze post werd gemaakt met de Conspiracy Generator, bron en bron.
Verzin een onderschrift bij de onderstaande foto en win! De prijs is de eeuwige roem op het internet, dat past nog beter dan een gratis t-shirt van Henk. Het onderschrift met de meeste + wint… doorgaans. May Reet be with you! Succes!

Want het illustere duo met een hoger gewicht dan IQ is liefdevol los gegaan op:
Geen idee of dit codetaal is voor pedosensuele kinderconsumptie maar er bleken toch nog dingen erger te zijn dan het bepotelen van minderjarigen en Trump/Noord-Korea: de blije brengers van deze aubade. En dit zijn nog maar stoopjes, mag je raden als een grote stoop semi-gecontroleerd lucht laat ontsnappen uit lichaamsopeningen. Voor de liefde van Reet noggesaantoezeg, da’s toch nie normaal!?

Gelukkig kan er tegenwoordig veel, maar zelfs 14 datacenters vol stampende harde waren bleken niet genoeg om hier succesvol de autotune op te kunnen bedrijven. Zet alvast een pan met vloeibaar lood klaar, je oren en ogen zullen je dankbaar zijn.
Edit!
Omdat jullie puristen zijn: