Is dat een verlengde DRS in je Arie Luyendijkbochtbroekje of ben je gewoon blij me te zien? Zelfs de Ferrari strategiespecialisten zijn er klaar voor vandaag (of niet, kijk maar) en over 3 x 14 minuten gaan de lampen uit en het pedaal naar het metaal.
De sukade is nochtans geruld, het bier op opdrinktemperatuur en godzijdank krijgen we niet zometeen die loeiende misthoorn voor het Wilhelmus, dus eigenlijk kan de dag alleen maar beter worden. [EDIT: gebbetje van Prins Bril, er komt een ANDERE misthoorn, voor wie het Wilhelmus zelfs aangepast is omdat ze niet kan zingen een ander toonbereik heeft.]

De startopstelling staat vast en ziet er als volgt uit:
Het is nu wachten tot de klok drie slaat en dan ken het spektakel beginnen! Uw redactie zit als vanouds in de commentaarpanelen op u te wachten alsmede klaar voor het al dan niet op verhitte toon becommentarieren van de edele motorsport.