Home Blog Pagina 178

Formule 1 British Grand Prix ’21 – liveblog

154
f1
f1

Zondag, en dus alweer tijd voor epo-patiënten autootjes kijken. Vandaag wordt de Britse Grote Prijs gereden. Yes, it came home!

Max Verstappen claimde wederom de eerste startplaats al was daar nu wel een sprintrace voor nodig. Hamilton won trouwens de officiële kwalificatie, maar start straks om 16u niet van pole. Begrijpt u het nog?

De hele top 10

  1. Max VERSTAPPEN - Red Bull Racing Honda
  2. Lewis HAMILTON -  Mercedes
  3. Valtteri BOTTAS - Mercedes
  4. Charles LECLERC - Ferrari
  5. Lando NORRIS - McLaren Mercedes
  6. Daniel RICCIARDO - McLaren Mercedes
  7. Fernando ALONSO - Alpine Renault
  8. Sebastian VETTEL - Aston Martin
  9. Esteban OCON - Alpine Renault *
  10. Carlos Sainz - Ferrari

* Russell is van 9 naar plaats 12 gedegradeerd wegens het hinderen van Sainz (TO’G: stierenpoep!)

De baan

Verzin een Onderschrift – 17 juli 2021

8
Verzin een Onderschrift - 16 juli 2021
Verzin een Onderschrift - 16 juli 2021

marcus et lucius in horto ambulant
subito lucius exclamat ‘ecce, zeepje’
marcus zeepjem videt
lucius dixit: marcus, tene zeepjem e fundo
marcus zeepjem tenet
lucius exclamat: surpriso, in extremo

Je eigen waarheid verzinnen is helemaal het ding anno nu. Waarom dan geen onderschrift? Bedenk een omschrijving bij de afbeelding hieronder die andere lezers je doen opstemmen. Down voten kan ook, maar dat is voor mingolen. Het onderschrift met de meeste plus maakt grote kans om te winnen. Prijzen? Ja hoor, een gesigneerde foto van Reet bijvoorbeeld!

Verzin een Onderschrift - 17 juli 2021

RCLNM: KUZKO, LE MOTAT & Het Gezelschap – De Mat

0

WTF! Een RC Late Night Music! Ja, en wat voor eentje. Een intenst hard heersende track van Rotterdams Finest onder de noemer “De Nieuwe Lichting”.

Inderdaad, De Nieuwe Lichting kennen we natuurlijk al als het talent-platform van StuBru, maar in Rotterdam is dit gegeven in een stichting gegoten om zo Rotterdams talent een kans te geven. Deze eerste track is wat dat betreft een fijne start. Check hieronder “De Mat”, waarin Jordy Dijkshoorn, Tato Wesseloo, Juno Rissema, Danique van der Vlugt, Sam Ouwehand, Ted Langenbach, Immanuel Spoor, Jelle Touw, Niek Hage, Diggy Rast, Kevin Stam, Deon van Ooijen, Joost Maaskant, Beau Zwart en Victor Heijink een ode brengen aan het fenomeen Mat (tegenwoordig ook als Matlas in boekvorm te krijgen, helaas met de focus op de verkeerde stad).

Juno is weer voorbij

0

Juno vliegt langs de grootste maan van Jupiter Ganymedes en langs Jupiter zelf. (kusje voor de Flat Jupiter Society)

Verzin een Onderschrift – 16 juli 2021

12
Verzin een Onderschrift - 15 juli 2021
Verzin een Onderschrift - 15 juli 2021

Tripadviser beoordeling: ‘Wel een beetje droog’

Je eigen waarheid verzinnen is helemaal het ding anno nu. Waarom dan geen onderschrift? Bedenk een omschrijving bij de afbeelding hieronder die andere lezers je doen opstemmen. Down voten kan ook, maar dat is voor mingolen. Het onderschrift met de meeste plus maakt grote kans om te winnen. Prijzen? Ja hoor, een gesigneerde foto van Reet bijvoorbeeld!

Verzin een Onderschrift - 16 juli 2021

7777 Days

0

Verzin een Onderschrift – 15 juli 2021

13
Verzin een Onderschrift - 14 juli 2021
Verzin een Onderschrift - 14 juli 2021

Veertien maanden van lockdown-BBQs ging Reet niet in de kouwe kleren zitten

Je eigen waarheid verzinnen is helemaal het ding anno nu. Waarom dan geen onderschrift? Bedenk een omschrijving bij de afbeelding hieronder die andere lezers je doen opstemmen. Down voten kan ook, maar dat is voor mingolen. Het onderschrift met de meeste plus maakt grote kans om te winnen. Prijzen? Ja hoor, een gesigneerde foto van Reet bijvoorbeeld!

Verzin een Onderschrift - 15 juli 2021

Verzin een Onderschrift – 14 juli 2021

13

Vretecool – de kannibalisme editie:”Op het eerste gezicht laat dit stuk vlees zich kenmerken door twee prominente vetrandjes, die zich ondanks de sierlijke verpakking kenmerken door een juiste dichtheid en textuur.
Het feit dat we naast de vetrandjes ook het gezicht op de foto hebben gezet – inclusief een uitdrukking op dat gezicht nog wel – betekent dat we het stuk vlees niet reduceren tot de zo smakelijke vetrandjes. Nee mensen, dit is vlees met een karakter!”

Je eigen waarheid verzinnen is helemaal het ding anno nu. Waarom dan geen onderschrift? Bedenk een omschrijving bij de afbeelding hieronder die andere lezers je doen opstemmen. Down voten kan ook, maar dat is voor mingolen. Het onderschrift met de meeste plus maakt grote kans om te winnen. Prijzen? Ja hoor, een gesigneerde foto van Reet bijvoorbeeld!

Verzin een Onderschrift - 14 juli 2021

Verzin een Onderschrift – 13 juli 2021

10
Verzin een Onderschrift - 12 juli 2021
Verzin een Onderschrift - 12 juli 2021

De uitbreiding van Schiphol ging vet hart.

Je eigen waarheid verzinnen is helemaal het ding anno nu. Waarom dan geen onderschrift? Bedenk een omschrijving bij de afbeelding hieronder die andere lezers je doen opstemmen. Down voten kan ook, maar dat is voor mingolen. Het onderschrift met de meeste plus maakt grote kans om te winnen. Prijzen? Ja hoor, een gesigneerde foto van Reet bijvoorbeeld!

Verzin een Onderschrift – 12 juli 2021

6
Verzin een Onderschrift - 9 juli 2021
Verzin een Onderschrift - 9 juli 2021

Als de dienstauto niet beschikbaar was ging Hugo de Jonge zo onopvallend mogelijk met het OV.

Je eigen waarheid verzinnen is helemaal het ding anno nu. Waarom dan geen onderschrift? Bedenk een omschrijving bij de afbeelding hieronder die andere lezers je doen opstemmen. Down voten kan ook, maar dat is voor mingolen. Het onderschrift met de meeste plus maakt grote kans om te winnen. Prijzen? Ja hoor, een gesigneerde foto van Reet bijvoorbeeld!

Verzin een Onderschrift - 12 juli 2021

Mag ik dit even met u delen?

1

Verzin een Onderschrift – 9 juli 2021

7

Onomstotelijk bewijs: Ridouan Taghi en Inez Weski zijn dezelfde persoon!!1!

Je eigen waarheid verzinnen is helemaal het ding anno nu. Waarom dan geen onderschrift? Bedenk een omschrijving bij de afbeelding hieronder die andere lezers je doen opstemmen. Down voten kan ook, maar dat is voor mingolen. Het onderschrift met de meeste plus maakt grote kans om te winnen. Prijzen? Ja hoor, een gesigneerde foto van Reet bijvoorbeeld!

Verzin een Onderschrift - 9 juli 2021

Verzin een Onderschrift – 8 juli 2021

10
Verzin een Onderschrift - 7 juli 2021
Verzin een Onderschrift - 7 juli 2021

Nelis’ hartstocht was best opwindend, maar Nelleke schaamde zich achteraf altijd een beetje voor die zuigzoensafdrukken.

Je eigen waarheid verzinnen is helemaal het ding anno nu. Waarom dan geen onderschrift? Bedenk een omschrijving bij de afbeelding hieronder die andere lezers je doen opstemmen. Down voten kan ook, maar dat is voor mingolen. Het onderschrift met de meeste plus maakt grote kans om te winnen. Prijzen? Ja hoor, een gesigneerde foto van Reet bijvoorbeeld!

Vretecool: AH Vegan Pepersalami op plantaardige basis

7

Onze Grote Mensenvriend Albert Heijn heeft onlangs een setje vegan vleeswaren “voor op de boterham” gelanceerd. Eerder dit jaar had AH al de vlees/visvervanger afdeling van een flinke uitbreiding voorzien, en de hier besproken AH Vegan Kibbeling bleek een enorme deceptie. Kortom: met niet al te hoge verwachtingen kochten wij de Pepersalami, want wij houden wel van een beetje pit op ons brood.

Om maar gelijk met de conclusie te beginnen: dit lijkt wel op het optreden van Het Nederlandse Elftal op het EK voetbal. Ook daar waren de verwachtingen bij mij vooraf niet bepaald hoog, maar desalniettemin slaagde Oranje erin me een enorm gevoel van teleurstelling te geven. Zo dus ook de AH Vega Pepersalami. Terwijl ik het pakje open maak en een paar plakjes eruit haal, ruik en voel ik al dat dit helemaal niks gaat worden. Ik neem aan dat de bedoeling was geweest om dit op “echte” salami te laten lijken, maar helaas. Dit lijkt net zoveel op salami als mijn schoonmoeder op Katja Schuurmans: in de verste verten niet. Het hoofdbestanddeel bestaat uit een soort vochtige, weke, kleffe substantie die nauwelijks te hanteren is. Het heeft allemaal de viscositeit van een klodder snot. Het is ook amper mogelijk een afzonderlijk plakje ongeschonden op je boterham te krijgen. Eenmaal een hap genomen blijkt het net zo’n ondefinieerbare, muffe, smakeloze smurrie als dat het eruit ziet. Het is niet eens vies, het is gewoon letterlijk smakeloos, en die paar zielige peperkorrels aan de rand kunnen dit niet goedmaken. Ik zeg dit niet graag, maar zelfs mijn schoonmoeder heeft nog meer smaak.
Volgens de ingredientenlijst is dit spul gemaakt op basis van rijst-eiwit, en laat dat nou ook de kern-ingredient zijn van de eerder aangehaalde AH Kibbeling-flop. Wellicht is het tijd dat de afdeling produktontwikkeling van Ahold de waarheid onder ogen ziet, en zich realiseert dat ze op grote schaal de verkeerde afslag hebben genomen. Dit begint een dusdanige aaneenschakeling van missers te worden dat zelfs een vergelijking met Hugo de Jonge zich opdringt. Terug naar de tekentafel en opnieuw beginnen!