De anti-fake news omroep en tevens grootgrutter in fake news, Ongehoord Nederland, lijkt geen lang leven beschoren te zijn.
De NPO heeft namelijk vandaag een derde boete opgelegd (na eerdere boetes van €84.098,- en €56.065,-) van €131.885,-. Dat lijken dure centjes te zijn voor Ongehoord Nederland, want vervolgens heeft de NPO aan staatssecretaris Gunay Uslu (Media) gevraagd om de vergunning van Ongehoord Nederland in te trekken.
Ongehoord Nederland schreeuwt uiteraard moord en brand en noemt het een “hernieuwde aanval op de vrijheid van meningsuiting” en zegt vervolgens dat de NPO op oorlogspad tegen de omroep is.
Een ander, kritisch geluid is prima. Ook wanneer dat met belastinggeld wordt betaald, maar als dan dit soort bagger het resultaat is, hebben ze bij de NPO nog lang gewacht met de vraag aan Uslu om die bagger van de staatszender te weren.
Dat Zwarte Pietenjournaal [sic] van Ongehoord Nederland is… bijzonder. pic.twitter.com/be3FH0AZ0J
— Julius Koetsier (@JuliusKoetsier) November 29, 2020




















