Vrienden der edele autorensport! Nog effekes en dan klinkt om 15u het fluitsignaal als startsein voor de Formule 1 Grote prijs van de kindersexkelder bouwende reservemoffen Oostenrijk.
2026 wordt zowaar spannend: De Mcs staan elkaar naar het leven, JankFM zendt fijne muziek uit en Verstappen gaat niet meer voor de tietol maar wel nog steeds voor de death or the gladiols.
Dus komt allen tezamen, om 15u starten 20 auto’s en 2 Astons ter uwer vermaak! Dat wordt weer een participerend meedoeding naar de reaguurders toe, want uw unieke kijk op de zaak vernemen wij graag in de reacties.
Waarschuwing! Deze stem kan een erectiestoornis veroorzaken:

Groesti!
Voila Verstappen
Die stem! Brrrr.
welke stem, neem je je medcijnen wel?
LOOOOOL
De Astons zijn nu al klaar?
GAAAAAAAASSSSSSZZZZZZ!!!!!!!!!1111112222233333
Wat in het Oostenrijkse nog wel een beetje een dingetje is.
GAAAAASSSS
Lawson doet dat heul niet slecht.
HAM is aan vuur!
Oh, de fiat’s gaan nu al aan de strategie?
Wow, die drone-beelden
Zijn dit trouwens dronebeelden? Of hebben ze een hele lange wire hangen?
Oh Tox zegt het en de commentator bevestigde het ook.
snelle tamme duiven
BOT dnf
LOL, dat verschil tussen de raceintelligentie tussen VER en LEC
Ja, LEC kan nog wel wat dingen leren hier en daar.
Is Reet weer ergens zijn heilige geest aan het uitstorten?
LAW in de fik, maar we zien het nog niet.
Oh, PER gaat ook douchen
Ook in de F1 kunnen de Amerikanen geen goede auto’s bouwen
Oh, dat is een auto?
LEC heeft een behoorlijke ANT in his pants.
mierenneuker?
And he’s gone.
VER gaat op bezoek bij JankFM
Die gaat zometeen vast een leuk trucje uithalen.
HAM maakte de bocht niet lekker af voor de straight, dus de vraag is of VER nu lekker ernaartoe kan pompen.
Hopla, dat is een van z’n favo bochten ook.
HAM duwt hem naar de rand toe, maar die is daar nog niet vanaf.
HAM rotte banen, VER lamme remen: leuke bettol. RUS profiteert
Noord-Korea F1TV vond het clean racing, maar laten we even op de herhaling wachten, want VER roept “penalty”.
Dozen voor HAM: hard, 11e
Ja, ze gaan de strategische route pakken, altijd een carcinoomgoed idee bij de fiats.
LEC ook een vers rubbertje.
VER is als Frau Tox: in a decent position
Lapt ze ook gemiddeld rond de 1:14?
LOL!
HAM foezelt aan VER zijn onderkutje
VER: knock knock @ Ham
ANT kan niet braken
STR is laatste
SAI staat stil
ANT een goeiekope pitstop want SAI heeft een parkeerplek naast de pit gekozen.
You can’t park there mate!
VSC
VSC vervolgens
HAM heeft zachte slofjes laten leggen tijdens de VSC
HAM miste de wagewijdbeens kans voor een goeiekope pit.
Hij is grotere grotten gewent? Hoi Kim K.!
Ken ook niet meer, want ze hebben SAI in de pit geduwd, dus de pitlane is dicht.
Over raceintelligentie gesproken: STR deed domme dingen onder geel. Straf incoming?
nee
Jammer
STR krijgt een yellow flag infringement straf. Wie is verbaasd?
Hijzelf?
Volgens het scorebord maakt SAI de langste pitstop ooit
RUS heeft de handrem erop staan?
LEC heeft mogelijk z’n neus verneukt, door te vechten met PIA. En Ham gaat er met de bacon vandoor.
voila veggie
RUS zijn breeks zijn geschoten
ALO een penantie geven voor de hard door de pit, das een beetje als een veganist verbieden hamblokjes door de carbonara te roeren.
OK, ga maar rechtop zitten: VER gaat RUS aanvallen voor P1
RUS kiest de veilge optie: dozen
De taxihut gaat klaarstaan om te wisselen.
VER gaat doorpompen nu
De Astons zitten aan de crack? De ene straf na de andere, geel, blauw, snelheid in de pits
STR met pensioen
Jaren te laat. Oh wacht, alleen deze race.
Racing green retired
*retard
10 sec achter op RUS, gaat hij die nog inhalen? Wacht VSC, wat nu weer
Gooit het publiek nu dildo’s op de baan? Heel even VSC
Everything is a dildo if you’re brave enough.
Lol, HAD doet en kopie van VER
doei LEC
nog tien rondon!
5s voor VER achter RUS voor plek 1. Kan het?
Het wordt krap
zo kan je ook aan de kant gaan
Wel eindelijk weer een leuke wedstrijd.
Tot over een week. Of niet, zie maar