Link:
Ons zijn de gerefereerden:
Is het namen & shamen dan eindelijk begonnen?
(Zie de comments)
Zo kon ze toch eindelijk eens meemaken hoe het is om een Retecool VEO t-shirt te ontvangen
Verzin een onderschrift bij de onderstaande foto en win! De prijs is de eeuwige roem op het internet, dat past nog beter dan een gratis t-shirt van Henk. Het onderschrift met de meeste + wint doorgaans. Succes.
Meta kent echt geen schaamte
Omstreden VPN-app leidt tot miljoenenboete voor Facebook-moederbedrijf Meta | Tech | NU.nl
Nee!*
* worden wij dan nooit volwassen?
De Nederlandse merknaam ‘Bruine Anjer’ sloeg verrassend genoeg minder aan bij het test-publiek.

Verzin een onderschrift bij de onderstaande foto en win! De prijs is de eeuwige roem op het internet, dat past nog beter dan een gratis t-shirt van Henk. Het onderschrift met de meeste + wint doorgaans. Succes.
De kwali was weer om te smullen, dus het is reikhalzend uitkijken naar wat de heren torreadoren op de baan gaan leggen. In ieder geval schreeuwt Paprika Perez zoonlief weer naar voren (hij heeft het nodig). Want als hij nog 2 races zo beroerd stuurt mag hij waarschijnlijk van Helmut M. naar de Gulag (of Goulash).
Anywaytjes, zo begint het straks allemaal:
GRID
En dan over een uurtje of 2 allemaal huilie huilie van de usual suspects. Zin an. U rult vast de bitterballen? Dan sabreren wij de champagne, zien we u straks rond de kookpot tv.
Jouw redactie maakt het niet uit, wij doen gewoon waar we goed in zijn zoals flessen ontdoen van inhoud. Dus mogelijk gaan we lichtbeschonken de race live van getypt commentaar gaat voorzien, gewoon tussen het volk, in de reacties. Flepz gooit zondag de tap open om 14:14, de wedstrijd begint om 15u. Doe gezellig mee, of niet, zie maar!
Ingenieurs van over de hele wereld krijgen asiel in Nederland.
Verzin een onderschrift bij de onderstaande foto en win! De prijs is de eeuwige roem op het internet, dat past nog beter dan een gratis t-shirt van Henk. Het onderschrift met de meeste + wint doorgaans. Succes.
In other words:
A United States District Judge has now formally held, in a lengthy written opinion, that it is perfectly appropriate, and, indeed, entirely accurate, to call a certain former President of the United States a rapist.
I, for one, pledge to exercise vigorously—in… https://t.co/evfGxiblFR
— George Conway (@gtconway3d) July 19, 2023
Winnaar van die afgelopen natuur-editie is overigens wel uiteraard weer Tox, met zijn dolfijn-fuck.
In de week van de Barbie-premiere gaan we aan de slag met populaire cultuur en kijken we naaar hoe de klassieken die in beeld zouden brengen.
Onderwerp voor vandaag is: ‘Populaire cultuur, in beeld gebracht door kunstenaars van weleer’. Dus: hoe zou Barbie er uit zien als ze door Van Gogh was vastgelegd?
Und.
So.
Weiter.
Winnaar is diegene die volgende week bij zijn, hen of haar inzending onder dit topic zoveel mogelijk plusjes heeft verzameld. Je mag meerdere afbeeldingen insturen.
Welke tool je gebruikt staat in principe vrij, Stable Diffusion, MidJourney, Adobe Firefly… De enige regel is voorlopig dat je alleen AI – met eventueel een bronfoto – mag gebruiken: dus niet nog snel even je naam er in Painten.
(Uploaden doe je in een reactie via het plaatjessymbool uiterst rechts. De ‘enige beperking is dat je niet een plaatje kan uploaden zonder tekst er bij, maar een punt “.”volstaat dan prima’.)