More

    RECENTE POSTS

    MH17 Tribunaal – Dolk In De Rug Van De Nabestaanden

    ” ‘Njet’ tegen MH17-tribunaal” kopt het NAVO-vodje Telegraaf vandaag. “De Amerikaanse ambassadeur bij de VN, Samantha Power, liet weten dat „geen veto vervolging en onderzoek naar deze afschuwelijke misdaad in de weg zal staan”. Volgens haar is het gevolg van het Russische veto dat de pijn van de nabestaanden nog wordt verergerd, terwijl ze al zo veel hebben doorstaan.” Rusland sprak haar veto uit tegen het oprichten van een VN-tribunaal dat “de daders moet gaan berechten”. Het probleem is dat dit tribunaal geen onderzoek zou gaan doen naar wie de daders zijn, maar zich daarbij zou baseren op de bevindingen van het door Nederland geleide onderzoek waar de verdachte Oekraïne zelf deel van uitmaakt en verdachte Rusland niet. Dit was een politieke move: nu kan net worden gedaan alsof Rusland het onderzoek frustreert. Verwacht dus niet teveel van het rapport dat in oktober wordt gepubliceerd – de schuldvraag is nog niet aan de orde, het onderzoek kijkt alleen naar de oorzaak van de crash. Maar erger nog is de enorm hypocrisie dat we de “berechting van de daders” door de VN willen laten doen, maar niet het onderzoek naar de ramp zelf. Dat had Rusland (hierin gesteund door een groep nabestaanden) namelijk precies een jaar geleden voorgesteld. “Het onderzoek naar de crash van vlucht MH17 van Malaysia Airlines, moet onder de vlag van de Verenigde Naties worden uitgevoerd. Dat zei de Russische minister van Buitenlandse Zaken Sergei Lavrov maandag. Het onderzoek moet wat hem betreft zo snel mogelijk beginnen. ”Daarvoor moet de Veiligheidsraad een duidelijke beslissing nemen”, aldus Lavrov. Een VN-missie in het gebied zou meteen voor de nodige veiligheid voor de onderzoekers kunnen zorgen.” Wat was de Nederlandse reactie op dit verzoek? Een aantal nabestaanden wil dat Nederland het onderzoek overdraagt aan de Verenigde Naties, omdat ze niet tevreden zijn met de wijze waarop Nederland het feitenonderzoek en het strafrechtelijk onderzoek uitvoert. Het kabinet wijst dit af.

    0 0 stemmen
    REET DEZE POTS!

    32 REACTIES

    Abonneer
    Laat het weten als er
    guest
    32 Reacties
    Oudste
    Nieuwste Meest gestemd
    Inline feedbacks
    Bekijk alle reacties
    Blasfemist
    Blasfemist
    30/07/2015 - 11:16 11:16

    En wat wil je hier nu mee zeggen? Rusland is een lief en onschuldig land, dat het beste voorheeft met iedereen, Nederland is de grote booswicht dat de wereld in een wurggreep probeert te houden?

    Illuminatus Magnus
    Antwoord aan  xaderp.
    30/07/2015 - 12:45 12:45

    Ah, je wilt alleen handig geselecteerde feiten herhalen?

    Dan doe ik dat ook even: wie suggereerde er ook al weer dat die paspoorten helemaal niet zo uit de lucht konden vallen en dat het dus weer een complot van het Westen was?

    Illuminatus Magnus
    Antwoord aan  xaderp.
    30/07/2015 - 19:12 19:12

    Nee, maar het laat zien dat je er regelmatig op los insinueert.

    Je had namelijk ook nog geschreven: “Is dit de verdwenen vlucht MH370?” en “Net nu de rebellen aan het winnen zijn. Hoe was het ook alweer met een misdaad, cui bono?” en “De opbouw van antirussische sentimenten is al een tijd aan de gang en dit soort mechanismen wordt gebruikt voordat de ene mens de andere dood moet maken.” met deze link erbij: https://en.wikipedia.org/wiki/RMS_Lusitania#Alleged_bombardment.2Fdestruction_of_the_wreck.

    De vraag van Blasfemist was dus wel degelijk zinvol.

    Blasfemist
    Blasfemist
    Antwoord aan  xaderp.
    30/07/2015 - 21:03 21:03

    De vraag is of jij wel leest, want het tweede deel van mijn reactie negeer je.
    Je praat in je post alsof Putin een schatje is en nooit iemand kwaad zou doen, terwijl het tegendeel bijna dagelijks wordt bewezen.
    Als hij enig besef van realiteit zou hebben, zou hij hebben meegewerkt aan het onderzoek door te praten met de rebellen, die zeker naar hem zouden luisteren. Terwijl hij in grote getalen wapens levert aan deze rebellen blijft hij roepen dat Rusland geen partij is.
    Dat zijn feiten, in plaats van het geblaat wat jij van vage sites haalt, waar geen enkele onderbouwing gevraagd wordt.

    Jack Random
    Jack Random
    30/07/2015 - 12:29 12:29

    Ik ga zo schilderen, en heb verfrollertjes voor verf op waterbasis gekocht, maar heb acryl-verf. Denken jullie dat dat uitmaakt, of kan het wel? Anders moet ik naar de Gamma fietsen voor nieuwe verfrollertjes, en het regent.

    Generaal Motors
    Generaal Motors
    Antwoord aan  Jack Random
    30/07/2015 - 12:44 12:44

    @Jack-Random : ja.

    Roel Zwaar
    Roel Zwaar
    Gast
    Antwoord aan  Jack Random
    30/07/2015 - 12:56 12:56

    Het is algemeen bekend dat natgeworden verfrollertjes van de Gamma na in contact te zijn gekomen met acrylverf chemtrails achterlaten. Niet doen dus.

    Blasfemist
    Blasfemist
    Antwoord aan  Jack Random
    30/07/2015 - 21:20 21:20

    Moet ik hier nou de intil…inter…slimmer (d)(t) gaan uithangen en zeggen dat acrylverf op waterbasis is?
    En daar zit aluminium in wat de nwo illuminazis gebruiken om ons de ziekte in te bilderbergen weet je… dat heeft de grote reptilian Obama geregeld.

    Ds. Ploppo
    Redacteur
    30/07/2015 - 13:03 13:03

    Lieve Xaderp,
    Gezien de “slagvaardigheid” van de VN leek het mij destijds ook niet zo’n superidee om het onderzoek onder hun leiding uit te voeren. Het ging allemaal al tergend langzaam en bewijsmateriaal spoelde weg van de grond en uit het geheugen van getuigen.
    Onder VN leiding had men nu zo’n beetje klaar geweest met het samenstellen van een onderzoekscommissie die voor alle partijen acceptabel was geweest.

    De volgende feiten lijken mij 99% zeker.
    MH17 is neergeschoten door een BUK raket.

    Die raket is afgevuurd vanaf door rebellen gecontroleerd gebied.

    Het was uiteraard een vergissing. Ze dachten een militair toestel te hebben geraakt.

    MH17 had daar op dat moment nooit mogen vliegen, maar het is echt geen uitlokking van westerse zijde geweest in de hoop dat een neergeschoten toestel Rusland in diskrediet brengt.

    Het BUK systeem was door Rusland aan de rebellen geleverd. Poetin weet dat.

    Rusland wil officieel niet toegeven actief mee te vechten aan de kant van de rebellen om op die manier een onstabiel Oekraïne te realiseren en geen vrije Westelijke staat aan hun grens te vinden. De reden hiervoor is niet dat ze het westen daarvan willen overtuigen, maar dat ze voor het eigen volk de good guy willen spelen.

    Zolang de Poetin clan aan de macht is zal Rusland nooit een uitkomst van wat voor rechtsorgaan dan ook accepteren waarin Rusland schuld heeft.

    Natuurlijk is jouw reactie “Ploppo gelooft exact wat de Westerse overheden met hun propaganda willen dat hij gelooft” en dat men alles zo in scene heeft gezet dat dit de meest logische verklaring is. Tsja, daar valt net zo min iets tegen in te brengen als tegen de argumenten van een gelovige die beweert dat God mij op de proef stelt door schijnbaar miljoenen jaren oude botten in de grond van een 6000 jaar oude aarde te stoppen.

    Oh, en verwar mijn anti-Poetin houding niet met een pro-westerse. Amerikanen reageren exact hetzelfde als een van hun drones in Pakistan een groot burgerdoel zouden treffen: “Nooit Amerikaanse militairen in een Scheveningse gevangenis”

    Roel Zwaar
    Roel Zwaar
    Gast
    Antwoord aan  Ds. Ploppo
    30/07/2015 - 13:10 13:10

    Reheeet! Ik wil 14 plusjes kunnen geven!

    Illuminatus Magnus
    Antwoord aan  xaderp.
    30/07/2015 - 15:24 15:24

    En waar baseer jij je uitspraken op? Bv deze: “Dit was een politieke move: nu kan net worden gedaan alsof Rusland het onderzoek frustreert.”

    Roel Zwaar
    Roel Zwaar
    Gast
    Antwoord aan  xaderp.
    30/07/2015 - 17:54 17:54

    Stom, natuurlijk had Bert Koenders op z’n handen van blijdschap moeten lopen. Ai, diplomatiek vergissinkje.

    Roel Zwaar
    Roel Zwaar
    Gast
    Antwoord aan  xaderp.
    30/07/2015 - 20:46 20:46

    Nee, echt?

    Møhammed Said al Sahaf
    30/07/2015 - 14:14 14:14

    Rusland wil niet dat haar onderdanen voor een internationaal of VN tribunaal berecht worden en de VS zijn daar bij monde van mevrouw Jones nogal verontwaardigd over. Ik moest daar vooral heel hard om lachen.

    “De American Service-Members’ Protection Act (ASPA) (“Wet ter bescherming van Amerikaanse militairen”), door tegenstanders de The Hague Invasion Act (“Invasie van Den Haag-wet”) genoemd, is een Amerikaanse federale wet, geïntroduceerd door Senator Jesse Helms als een amendement op de National Defense Authorization Act die in 2002 door het congres werd goedgekeurd. Het amendement is bedoeld om “Amerikaans militair personeel en andere verkozen of benoemde vertegenwoordigers van de Verenigde Staten van Amerika te beschermen tegen rechtsvervolging door een internationaal strafhof waarvan de VS geen deel uitmaken” en geeft de president de macht om “met alle mogelijke middelen de vrijlating van Amerikaans personeel te bewerkstelligen dat gevangen wordt gehouden door of op verzoek van het Internationaal Strafhof (in Den Haag)”.”
    https://nl.wikipedia.org/wiki/American_Service-Members%27_Protection_Act

    Møhammed Said al Sahaf
    Antwoord aan  xaderp.
    30/07/2015 - 15:13 15:13
    Roel Zwaar
    Roel Zwaar
    Gast
    Antwoord aan  xaderp.
    30/07/2015 - 17:55 17:55

    Wat dan inderdaad wel weer een typerende uitspraak voor Bush is, alsmede voor het republikeinenkamp. Kunnen we nog een hoop lol aan beleven in de toekomst.

    Nick Name, in principe pro
    30/07/2015 - 19:15 19:15

    Yo! Newspeak & Doublethink to teh rescue!

    wout
    wout
    31/07/2015 - 16:26 16:26

    Had je weer €800,- nodig, Xaderp?

    wout
    wout
    Antwoord aan  xaderp.
    31/07/2015 - 20:57 20:57

    Ja, want dat zou pas echt erg zijn, hè.

    wout
    wout
    Antwoord aan  xaderp.
    01/08/2015 - 22:02 22:02

    Knap dat je nog op reaguren kon klikken, met die stijve rechterarm. Ontzettende kastbloksnor dat je bent.

    cspr
    Lid
    Antwoord aan  wout
    01/08/2015 - 23:51 23:51

    Latest Posts

    Account

    U ZEI:

    OOK NIET TE MISSEN