En in de Bijlmer hebben ze natuurlijk een “Neger” knop voor kousenband en zo. Bij Quinsy Gario om de hoek noemen ze die categorie trouwens “Zwarte Piet”.
Dat scherm doet verder erg 1997 aan, zou niet misstaan op een Webdesing Woensdag.
tkteun
02/07/2015 - 14:43 14:43
Zeker ook de bloemkool, bonen, aardappel en paprika in het plaatje… daar is de VOC toch groot mee geworden.
Scheurdijk.
Na een uitzonderlijk zonnige en droge april en mei is het neerslagtekort in Nederland flink opgelopen. Als dit aanhoudt, heeft dat flinke gevolgen. En...
En in de Bijlmer hebben ze natuurlijk een “Neger” knop voor kousenband en zo. Bij Quinsy Gario om de hoek noemen ze die categorie trouwens “Zwarte Piet”.
Dat scherm doet verder erg 1997 aan, zou niet misstaan op een Webdesing Woensdag.
Zeker ook de bloemkool, bonen, aardappel en paprika in het plaatje… daar is de VOC toch groot mee geworden.
Indo is een rascistische kreet???
Als er nu blauwe hap had gestaan…