´je houdt je lekker bezig` wat flauw! Het is retebelangrijk om de belachelijkheid van religies aan de kaak te stellen. Ik zou bijna zeggen: het belangrijkste wat er is. Met je ´je houdt je lekker bezig`. Grmbl.
loperover
Gast
02/11/2015 - 11:28 11:28
Zeggen ze dat ook tegen de paus? ‘Je houdt je lekker bezig’
Scheurdijk.
Na een uitzonderlijk zonnige en droge april en mei is het neerslagtekort in Nederland flink opgelopen. Als dit aanhoudt, heeft dat flinke gevolgen. En...
´je houdt je lekker bezig` wat flauw! Het is retebelangrijk om de belachelijkheid van religies aan de kaak te stellen. Ik zou bijna zeggen: het belangrijkste wat er is. Met je ´je houdt je lekker bezig`. Grmbl.
Zeggen ze dat ook tegen de paus? ‘Je houdt je lekker bezig’