Home Blog Pagina 107

Indoctrineren kun je leren!

6

Dat is natuurlijk super handig in een extreem rechts land als Nederland, waar je altijd maar het menselijke standpunt moet verdedigen, terwijl je de ene racistische oneliner na de andere racistische oneliner naar je hoofd krijgt gesmeten (Groenlinkers gaan blijkbaar naar andere feestjes dan ik).

Maar serieus, dit is dus geen verlate 1 April-grap hè, dit is een serieus initiatief van Groenlinks Nijmegen. Op 25 mei kan je in café Blixem, vanaf 19:00 de Cursus Links Indoctrineren voor Dummies volgen:

Sta je ook wel eens op een verjaardag in dit rechtse land en dat dan de meest onaardige en soms zelfs onware standpunten langskomen? Je wil ertegen ingaan, maar ook de sfeer niet bederven. Vaak hoor je op dat soort momenten steeds dezelfde meningen. Hoe reageer je hierop en hoe kan je mensen tegelijkertijd mogelijk overtuigen van een GroenLinkse blik op zaken?

Dus, ben je tochtig? Is het tijd om weer eens flink te lozen? Zeg maar een stukje afkalven naar demense toe? Schrijf je dan nu in bij Groenlinks Nijmegen, want met een beetje geluk kan je een stukje keiharde realiteit bij een links meisje naar binnen schuiven…

Brinzauls dreigt verpletterd te worden door rotsblokken

0

Link: https://www.telegraaf.nl/nieuws/1586818399/zwitsers-bergdorpje-op-het-punt-te-worden-verpletterd

Heeft iemand al een webcam gevonden die gericht staat op Brienz/Brinzauls, zodat we plop en nootjes erbij kunnen pakken?

Gerard Sanderink heeft weer geestverruimende drugs gehad

5

Of je bijvoorbeeld microdoseringen pakt of eens een weekend volle bak uitpakt, een beetje geestverruimend bezig zijn is heerlijk. Je moet echter wel de grens weten en daar is Gerard Sanderink niet bijster goed in. Of Rian van Rijbroek heeft iets te veel truffels versneden in z’n ochtendbrinta.

Gerard heeft namelijk de Tweede Kamerleden een bericht gestuurd waarbij zelfs Thierry een baken van rust en redelijkheid lijkt.

Het is de schuld van de Russen (oh, die hadden we nog niet op de cybercharlatanbingokaart) die met Reiderstvo de hele brut van Gerard af willen nemen, in een betoog dat echt alle kanten op waaiert. Gerard, leuk dat je 14 uur een digitaal grasveld gezien hebt boven je huis, maar zet je laptop dan niet meer aan.

LEES! DAT! ARTIKEL!. P.s. kennen we niet een kamerlid die de email even wil forwarden?

Verzin een Onderschrift 10 mei 2023

8
Verzin een Onderschrift 9 mei 2023
Verzin een Onderschrift 9 mei 2023


De aspergetelers waren zo blij als een aap met 3 lullen!

roel

Ook heersen? Bedenk dan een onderschrift bij de onderstaande foto en scoor zoveel mogelijk OLOs. Vergeet de drank en laat nu eens de fantasie de vrije loop, want beter slecht verloren dan goed gewonnen.

Nog genoeg kanonnenvlees in Rusland, maar qua rollend materieel houdt het niet over.

4

Link: https://www.youtube.com/watch?v=4tC5HIgG3gk

Geen tanks (behalve wat museummateriaal), geen kanonnen, geen luchtafweergeschut en al helemaal geen vliegend materiaal. Gelukkig wel een hoop verlengde golfkarretjes. Hoe vind je zelf dat het gaat, Putler?

Rollend spul vanaf ongeveer 53 minuten.

Autopsierapport: Henry Hill sterft eerloze dood

0

Link: https://news.sky.com/story/goodfellas-star-ray-liottas-cause-of-death-revealed-a-year-after-he-died-12876895

Het heeft even geduurd (bijna een jaar), maar men is er eindelijk uit waar Ray Liotta aan is overleden: Ademhalingsproblemen door hartfalen. Dat valt in het niet bij het leven dat het lijdend voorwerp van zijn beste rol ooit leidde.

Sneeuwvlokje tekent elke keer een poesje wanneer ze zich ergert aan iemand op haar werk

5

Link: https://www.instagram.com/reel/CrQ9QlmqjLM/

Sneeuwvlokje met ongetwijfeld een stelletje curlingouders. Nu sterven graag.

Star Wars Nerds opgelet: bekijk de brug van de Battlestar Galactica nu in 3D!

1

Link: https://roddenberry.x.io/

Of nee, toch niet, maar via deze side is wel de brug van elk Star Trek Enterprise schip te bekijken in 3D. Ben benieuwd of Han Solo nog ergens om de hoek staat te kijken.

Filmen? Dat doen ze bij Red Bull in de hoogste versnelling!

2

Over een paar weken is het tijd voor de Sports Emmy Awards. En een van de genomineerden in de categorieën cinematografie en geluid is onderstaand juweeltje van Red Bull Racing. Hoewel juweeltje.. Het acteerwerk en het verhaal laten wel wat te wensen over, maar op technisch gebied is er echt hoogstaand uitgepakt!

Naar aanleiding van de nominatie heeft regisseur Nicolas Schrunk op filmnerdblog No Film School (van filmmakers, voor filmmakers) een erg fijne en uitgebreide making of gezet. Van idee tot post production en alle technische aspecten en apparatuur die daar tussen zit, alles wordt uitgebreid behandeld en besproken. Dus filmnerds: pak de lube en de tissues er maar bij en geniet!

Storyboard

Storyboard | CREDIT: Red Bull Content Pool

Een stukje autocamera naar de mensen toe

Filmotechnic camerawagen met RED V-Raptor en Masterbuilt 25-125 lens en een fijne Canon 50-1000mm lens | CREDIT: Chris Tedesco/Red Bull Content Pool

Lekker vliegen met die drone

Thuis drillen is tijd killen

3

Zoals we bij MC Reet’s Angels altijd roepen: “boren en hardrijden is het mooiste wat er is”. Nu gaat zelfs batsen vervelen na meerdere keren per dag en hardrijden is in Nederland bijkans onmogelijk/budgettair onwenselijk. Tijd voor een nieuw slogan? Nee, wel misschien voor een nieuwe invulling ervan.

Koe/horens: in de blokhut van de MC zijn we nu een boormachine aan het opvoeren met een V8-(nitro!)motor. Jawaddeh? Ik grap u niet! Of onze skillloze worstvingers net zo’n perfecte uitvoering kunnen maken als die van TimWelds valt nog te bezien, maar we zijn weer van de straat:

Het is uiteraard allemaal de schuld van het Westen

2

Link: https://nos.nl/liveblog/2474291-poetin-haalt-weer-uit-naar-het-westen-in-speech-op-rode-plein

Want wij vernietigen de traditionele familiewaarden. Of zo. Zelfs bij het CDA hebben ze zoiets van Also Also Also.

Move over Midjourney, hier is AI-Porno

9

Link: https://pornpen.ai/

Helemaal vrij is het nog niet, want je bent vrij beperkt in je keuzes en ook qua fetisj komen we het één en ander te kort, maar je moet een gegeven paard niet in de bek kijken toch?

Verzin een Onderschrift 9 mei 2023

10

Pitpoes

Ook heersen? Bedenk dan een onderschrift bij de onderstaande foto en scoor zoveel mogelijk OLOs. Vergeet de drank en laat nu eens de fantasie de vrije loop, want beter slecht verloren dan goed gewonnen.