Hieronder een foto die aanvoelt als het laatste bewijsstuk vóór een parlementaire enquête. Geef er een onderschrift aan in de reacties. Het volk beslist met duimpjes. Bij gelijkspel wint degene die het eerst zijn waardigheid verloor.
“En ze spruugden dan de anus. Kijk die jongens zaten maanden op zee en dan koekte de roegel aan. En dat moest er dan af. Dus zodra ze aan land waren zochten ze de dichtstbijzijnde brandkraan op, monteerden er een zogenaamd reugstuk op en spoten de boel prachtig schoon.”
Deze foto straalt exact de energie uit van een kringverjaardag waar iemand gitaar pakt. Verzin een onderschrift in de reacties. De meeste duimpjes winnen. Bij gelijke stand wint de oudste inzending.
De winnaar van de vorige VEO is wederom Toxteth O’Grady.
Fapleuning
Nieuwe foto. Nieuwe kans om collectief te bewijzen dat vrije tijd een vergissing was. Ram je onderschrift in de reacties. Meeste duimpjes wint. Bij gelijke stand wint de oudste inzending.
Nieuwe foto. Nieuwe kans om collectief te bewijzen dat vrije tijd een vergissing was. Ram je onderschrift in de reacties. Meeste duimpjes wint. Bij gelijke stand wint de oudste inzending.
Op zondag geen reguliere VEO, maar de Eregalerij der Reetisti: het chronologische overzicht van de winnaars van maandag tot en met zaterdag. Een virtuele eregalerij, dus zonder rode loper, maar wel met meer duimpjes dan de gemiddelde gemeentelijke inspraakavond.
Niet iedereen had in de Coronatijd op tijd een mondmasker.
Onderstaande afbeelding straalt exact de energie uit van een snackbar om half drie ’s nachts waar iemand net ‘hou me tegen’ heeft geroepen zonder werkelijk gestopt te willen worden. Zet je onderschrift in de reacties. De populairste inzending wint. Bij gelijke stand wint degene die het eerst besloot zijn laatste restje zelfrespect online te parkeren.
In de handleiding stond duidelijk: ‘De werking van de graafmachine dient voor ieder gebruik getoetst te worden’
Nieuwe foto. Nieuwe kans om collectief te doen alsof we nog humor hebben in plaats van alleen copingmechanismen met internettoegang. Ram je onderschrift in de reacties. De meeste duimpjes bepalen wie er wint. Bij gelijkspel krijgt de oudste inzending de overwinning toegewezen, alsof dit een muffe erfeniskwestie is tussen familieleden die elkaar haten.
En twee keer per dag verdwijnt ie in een zilte, vochtige omgeving.
Deze afbeelding kwam niet vanzelf online. Iemand heeft hier bewust keuzes gemaakt. Verzin er een onderschrift bij in de reacties. De meeste duimpjes winnen, bij gelijkspel de oudste inzending.
De Kontendief is een absurdistische Nederlandse animatiefilm van Emiel Stevenhagen, gepresenteerd als vervolg op De tieten zijn ontsnapt uit 2005. De toon lijkt bewust melig, grof, surrealistisch en kinderlijk ontregeld: losse vondsten, rare woorden, snacks, lichaamsdelen en reclameachtige nonsens worden over elkaar heen gegooid tot een soort koortsdroom in tekenfilmvorm. Een chaotische, Nederlandse absurdistische cartoon waarin grove lichaamsgrappen, idiote producten en bewust infantiele puberale nonsens samenkomen tot een vervolg dat vooral bedoeld is om rationele mensen licht beschadigd achter te laten.
Deze foto heeft de sfeer van een verlaten winkelcentrum waar alleen nog tl verlichting en belastingachterstanden wonen. Plaats je onderschrift in de reacties. Hoogst gewaardeerde inzending wint. Bij gelijke waardering telt wie het eerst op ‘plaatsen’ drukte.
Onderstaande foto wacht op een onderschrift dat net iets minder middelmatig is dan de werkelijkheid zelf. Plaats je inzending in de reacties. Meeste duimpjes wint, bij gelijkspel wint de oudste.
Deze foto heeft dezelfde energie als een magnetronmaaltijd op een verjaardagsfeest. Maak het minder triest met een onderschrift. Meeste duimpjes wint, en bij gelijke stand de oudste inzending.
Vrijwillig een discussie beginnen over de nieuwe huisstijl van de NS,
Sargasso.nl lezen en na tien minuten beseffen dat de reageerders nóg somberder zijn dan de auteurs,
De complete commentsectie onder een Tweakers artikel over HDMI kabels doorakkeren,
Op een verjaardag uitleggen waarom IPv6 eigenlijk best interessant is,
De notulen van een VvE vergadering teruglezen voor de gezelligheid,
Je complete zaterdagmiddag besteden aan het ontkalken van de waterkoker,
Een podcast luisteren waarin twee communicatieadviseurs elkaar complimenteren over hun kwetsbaarheid,
Iemand die zegt dat hij “eigenlijk heel cynisch is” en vervolgens alleen maar grappen over Excel maakt.
Op Retecool klagen dat de stukjes vroeger beter waren en vervolgens al twaalf jaar elke dag terugkomen,
De Wikipedia pagina over voegmiddelen voor straatklinkers helemaal uitlezen,
Een discussie voeren over de optimale instelling van de ECO stand op een warmtepomp,
Een wijnproeverij waarbij uitsluitend alcoholvrij lauw kraanwater wordt geschonken,
De F1 Grand-Prix van Barcelona …
Ja want de race in BCN blinkt doorgaan niet uit in het leuk entertainment. Gelukkig zijn er nog (Suske & Wiske en) de falende FIA en de snelheidscontrole in de pitstraat, zodat we eind volgende week weten wie er echt gewonnen hebben. Belangrijker is dat we dit leed samen kunnen ondergaan door collectief tijdens de race leeg te lopen in de reacties!
Op zondag geen reguliere VEO, maar de Eregalerij der Reetisti: het chronologische overzicht van de winnaars van maandag tot en met zaterdag. Een virtuele eregalerij, dus zonder rode loper, maar wel met meer duimpjes dan de gemiddelde gemeentelijke inspraakavond.
Ja, dat is nou een kwestie van goed ete, goed kauwe, dat het gelijkmatig in je bloed komp. Volwassen vent schiet ik dan in één keer uit ze loopgraaf, echt waar!