Laten we er geen doekjes om winden (dat kunnen ze Qatari namelijk beter) maar Verstappen wordt echt met iedere kans die de stewards kunnen vinden verneukt.
De 1 plek gridstraf is namelijk nog niet eerder voorgekomen en de onderbouwing rammelt harder dan iedere wet die Hugo de Jonge aanraakt.
Gelukkig staat VER op plek 2, dus met wat mazzel pompt hij dankzij DRS (hoi Tox) RUS voorbij en maakt hij het seizoen nog een beetje mooier. Het heeft niet zoveel zin om een poll te maken wanneer Perez buiten gekankerd gaat worden, want ieder weldenkend mens had dat al 14 races geleden gedaan. Maar even ter vergelijk, NOR reed de snelste ronde in Las Vegas en pakte met dat ene punt meer dan PER in de laatste drie races samen.
Bedoel, ik snap dat je bij elkaar blijft voor de kinderen (of een andere kansloos drogargument) maar als je langer dan een jaar niet meer geneukt hebt, HOU ER DAN ALSJEBLIEFT MEE OP. WIE HOU JE VOOR DE GEK.


























